ELŐSZÓ - MIRŐL FOG SZÓLNI EZ A BLOG ?

Miről fog szólni ez a blog?





Semmi kedvem egy átlagos, szürke blogot írni semmitmondó információkkal és unalmas zenetörténelemmel. Ehelyett a Régi Új Zenék Blogjában személyes nézőpontból, a mondanivalót kellően színesítve mesélem el Neked a zenével kapcsolatos élményeimet és a könnyűzene legfontosabb történéseit, úgy, hogy a különböző stílusok kedvelői egyaránt találhassanak maguknak csemegét.




Nem ismerek azonban minden egyes stílust teljes mértékben – lévén én sem szeretek abszolút minden zenét – azonban elég sokfélét ahhoz, hogy vegyes olvasnivalót kapjon a látogató. Nem igazán fogok foglalkozni az előadók magánéletével, és nem is mindig a legismertebbeket fogom előtérbe helyezni.
Ehelyett igyekszem a széles közönség előtt kevésbé ismert, mégis bizonyos rétegek által szenvedélyesen kedvelt stílusokat, vagy akár előadókat is bemutatni. Jómagam szenvedélyes zenegyűjtő, adatbázis mániákus és stílusfigyelő vagyok. Az elmúlt két évtizedben jócskán belemélyedtem a könnyűzenei stílusok figyelésébe, hallgatásába és kategorizálásába, ami által hatalmas szellemi anyag gyűlt össze.


Hogy lásd, miről fogok írni:Háromféle szisztémában állnak össze az írások. Az egyik az időrendi (70-es, 80-as, 90-es, 2000-es évek zenéje), a másik a zenestílusok szerint, de ez is amennyire lehet időrendi, a harmadik pedig az egyes előadók ill. egyéb megközelítések, érdekességek.
A főbb stílusok, amelyekkel foglalkozom, illetve az alstílusaikkal is, a következők: Relaxációs zenék, diszkózenék, szintetizátor zenék, modern elektronikus tánczenék, valamint bizonyos mértékig egyéb stílusokat is érintek, úgymint, folk-world, rock, filmzene, experimental stílusok, egyéb tánczenei stílusok és egyéb zenék.


Mikor ajánlom Neked a Régi Új Zenék Blogját:
Ha szereted a 70-es, 80-as, 90-es és 2000-es évek zenéjét
Ha szereted a klasszikus pop vagy pop-rock zenét
Ha imádod a diszkózenét, az italo-t, a dance-t, az eurobeat-ot
Szereted a misztikus-egzotikus, relaxációs álomzenéket
Imádod a modern ütős tánczenéket a house-t, a techno-t, a trance-t és társaikat
Szereted a filmzenéket, a világzene-dance-t, vagy a kísérleti zenéket
Rajongsz a szintizenékért mint a szinti-pop, spacesynth, electro

Folytatás: Rádióadók és zenei tv-k


Ha kíváncsi vagy a háttérre, vagy rám, kattints a menüben a "Háttér" gombra!

2011.06.28.


Ha tetszett, nyomj egy lájkot, s ha szeretnéd, hogy mások is megismerjék, meg is oszthatod!

5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Az SG Fórumon láttam a linked és így kerültem az oldalra, ami nagyon tetszik és várom a folytatást.
    További jó munkát kívánok hozzá.
    joci

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm.Nem fogok csalódást okozni.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik az oldal! Ma találtam rá és szinte minden cikket megnéztem-átfutottam-elolvastam. Imádom a zenét, mindenevő vagyok, pl. a fentebb felsorolt stílusok mindegyikét kedvelem. Ez az oldal egy igazi csemege számomra ezen apropóból, nagy kedvvel olvastam a postokat. Sok sikert a további bejegyzésekhez!
    Üdvözlettel:

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, és nagyon örülök, hogy tetszik.Még sok-sok olvasmányban lesz részed itt.

    VálaszTörlés
  5. Kíváncsian várom. :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.